Better together
Proeve
Voor kledingmerk Harper&Yve maakte ik een brandbook voor hun najaarscollectie van FW21.
Dit brandbook maakt duidelijk waar Harper&Yve voor staat, wat ze belangrijk vinden en welke visie en missie ze willen overbrengen.
Daarnaast zorgt het laten zien van een lookbook, een pagina vol HOW TO WEAR inspiratie en een eindcampagne zorgt voor een bom van inspiratie.
- Dit concept is tijdens de coronapandemie geschrevenLiefde, warmte, gevoeligheid, emoties, en medeleven: hier hebben we behoefte aan. Zeker in deze tijden van eenzaamheid verlangen mensen naar saamhorigheid, liefde, warmte, gezelschap en vertrouwen. Wij zijn allemaal bij elkaar niets meer dan een hoopje gevoeligheid dat wordt geprikkeld door onze omgeving. We hebben inmiddels allemaal ervaren hoe het is om dit niet te hebben, dus ook wij, als hoopje gevoeligheid, willen weer contact en liefde. Deze liefde en warmte kunnen we met z’n allen uitstralen door middel van onze look en feel.